صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صدرامامانی

مامانی دلش گرفته

1390/1/31 12:27
نویسنده : مامان منیره
240 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست

ترو تازه موندن گل، مال اشک شبنماس

ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت

خدارو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

ماه من غصه نخور پنجره مون بازه هنوز

باغچه مون غرق گلای عاشق نازه هنوز

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمی شه

اونیکه غصه نداشته باشه آدم نمی شه

ماه من غصه نخور حافظ واست وا می کنم

شعراشو می خونم و تورو مداوا می کنم

ماه من غصه نخور دنیارو بسپار به خدا

هردومون دعا کنیم توهم جدا منم جدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سامان
31 فروردین 90 14:10
با سلام ممنون که به ما سر زدی خدا صدرای نازنین را همیشه در پناه خودش نگه دارد بعدا حسابی درباره این پسر بد توضیح میدم ممنون میشم ا گه تجربیات خودتو در اختیار من قرار بدهی راستی شما رو لینک کردم اگه میشه ما رو بااسم پسر بد لینک کن با تشکر
خاله شیما
1 اردیبهشت 90 0:46
سلللللام! وبلاگ بامزه ایه محیط جالبی داره.دفتر خاطرات مجازی! عکسهای جدید صَدّا(به قول مصطفی)را هم بزن حالا دیگه ماشاالله مردی شده! از طرف من ببوسش!
مامان صدرا
3 اردیبهشت 90 8:02
سلام شيما جون مرسي كه به ما سرزدي مصطفي و محدثه رو از طرف من بوس آبدارشون كن
مامان شیما وحدیث
7 اردیبهشت 90 18:28
سلام مامان صدرا جون .غصه نباشه که زندگی راه نمی افته .ازخدا میخوام عصه های مامان صدرا جون رو برداره
بابای ارشیا خان
15 فروردین 91 15:20
سلام بر صدار بزرگ مرد فردا . برایتان شادکامی و سلامتی آرزو می کنم . به ما هم سرکی بزنید