صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صدرامامانی

صدرا و بابا حمید

1390/2/3 8:20
نویسنده : مامان منیره
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

امروز صبح که می اومدم شرکت توی راه نمیدونم چرا همش دلم برات تنگ میشدniniweblog.com مامان به قربونت بره الهی دیشب خیلی بامزه شده بودی هی شیطونی می کردی هی جاکفشی رو میریختی بیرون niniweblog.comیکدفعه کفشتو برداشتیو نمی دونم چرا کف کفشتو لیس زدی و بابا حمید که اینقدر دیر عصبانی میشه رو عصبانی کردی و اون داد زد  niniweblog.com تو هم که توقع نداشتی یکدفعه ناراحت شدی و با عصبانیت دویدی به سمت مبل و خواستی گریه کنی ولی نتونستی از مبل بالا بریدوباره از پشت مبلا رفتی و گیر کردی بین مبلا خیلی بامزه شده بودی بعدش بابا حمید اومد نجاتت داد و کلی هم بوست کرد و ازت عذر خواهی کردniniweblog.com

صدرا جونم الهی که همیشه شاد وسالم و سر حال باشی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای کوروش
3 اردیبهشت 90 14:06
سلام ای بابا طفلکی کفشاشو دوست داره خوب. دیده زیرش خاکیه خواسته تمیزش کنه باید نی نی نازی باشه . راستی واسه گذاشتن عکسهای صدرا جان تو وبلاگ یک راه موقتی هست که واسه چند روز جواب میده و اون هم سایتهای آپلود رایگاه عکسه و یک راه دائمی مثل همین پرشین گیگ که من ازش استفاده میکنم. اگه حوصله عضو شدن ندارید من با کمال میل حاضرم عکسهای صدرا جان رو توی پرشین گیگ لینک بدم تا بتونید تو وبلاگش ازشون استفاده کنید.
مامان صدرا
4 اردیبهشت 90 11:37
واقعاً ممنونم