صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

صدرامامانی

هوای ابری و دل گرفته

1391/9/22 9:41
نویسنده : مامان منیره
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز مامان جدیداً خیلی دلم بیشتر از قبل برات تنگ میشه ، نمیدونم چرا ؟؟؟نگران دوست دارم همیشه با هم باشیم ، شبا موقع خواب وقتی می پرسی "مامان فردا هم میری سرکار ؟ نرو دیگه" میخوام دیوونه بشم کلافهخلاصه مامانی خیلی دوست دارم . امروز هوا ابریه و گاهی هم یه نم بارون میزنه البته دیروز که  یه بارون حسابی اومد ، همون موقع که باهم میرفتیم کلاس ، رااستی دیروز خیلی پسر خوبی بودی توی کلاس . موقع شعر اول کلاس ، موقع بازی و توی مسابقه صندلی ها، راستی شما توی مسابقه صندلی ها دیروز اول شدیتشویق الهی که من قربونت بشم . دیروز سوئیچی که امین داداش برات خریده بود هم گذاشتی توی جیب شلوارت و ریموت اونو از جیبت بیرون گذاشتی و تمام مدت توی کلاس خواست به سوئیچ بود واقعاً با این هدیه ای که امین داداش بهت داده داری زندگی می کنی ، دست امین داداش درد نکنه که برای پسرم این هدیه قشنگ رو خریدهچشمک

ییییییییییییییییههههههههههههههههههه عاللللللللللللللللللللللللللممممممممممممممممممه

بببببببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس

ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ریحانه
22 آذر 91 13:10
مامان صدرا! با این چیزای خوبی که نوشتی پس چرا تیتر غمگین برای مطلبت انتخاب کردی ؟ آدم اولش نگران میشه


آخه دلم گرفته بود ریحانه جون ، مرسی که سرزدی
ناهیدمامان فاطمه گلی
25 آذر 91 14:20
سلام مامان صدرا جونم ویه سلام وماچ آبدار به صدرای گلم خوبید ممنون که افتخار دادید
ماشالله صدرا امیدوارم همیشه وتوی همه چیز اول باشید این صدرا همسن فاطمه هست خدا حفطش کنه خیلی هم بامزه ونازه
چشم دعا می کنم امیدوارم همیشه خوشبخت وسالم باشید


ممنونم مامان فاطمه گلی
سلرا مامان صدرا عسلک مامان وباب
7 دی 91 14:04
خدا صدرا عزیزت را برات حفظ کنه ویک بوس قشنگ ازش بکن


مرسی عزیزم ، کاش وبلاگتون هم میزاشتی تا سر میزدم بهتون