صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

صدرامامانی

تنبلی مامان

1390/12/2 8:22
نویسنده : مامان منیره
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

حسابی تنبل شدم ، یاد حرف خودت افتادم که میگی "پاشو تنبل" الهی قربونت بشم خیلی قشنگ حرف میزنی دیگه میتونم بهگم که سخنور شدیniniweblog.comالان دیگه میتوانی سوره توحید رو بخونی ، هرشب موقع خواب میگی : " خداجون صدرا خوابای خوب ببینه ، خواب فرشته هارو ببینه " بعدش هم سوره توحید رو میخونی الهی که قربونت برم خیلی قشنگ حرف میزنیniniweblog.com

امروز صبح که داشتیم با بابا حمید می بردیمت خونه عزیز بیدار شدی و گریه کردی بهت گفتم میریم پیش مامان طاطا یه عالمه باهات صحبت کردم بعدش گفتی "مامان تو هم میای" الهی بمیرم که تو باید اینقدر سختی بکشی مامانی   niniweblog.com

وقتی که از دستت ناراحت میشم  فوری میگی " مامانی دوست دارم" و بوسم می کنی تازه وقتی که میخوای خودتو لوس کنی میگی "مامانیو " یا "بابا حمیدی" الهی که مامانی جون عاقبت بخیر بشی

اینقدر دوست دارم که در تصور هیچکس نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر سامان
29 اسفند 90 20:23
.

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند

خدارا میدهم سوگند برعشق

هرآن خواهی برایت آن بماند

بپایت ثروتی افزون بریزد

که چشم دشمنت حیران بماند

تنت سالم سرایت سبز باشد

برایت زندگی آسان بماند

تمام فصل سالت عید باشد

چراغ خانه ات تابان بماند . . .



ممنونم سال نو شما هم مبارک