صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

صدرامامانی

صدرا جونی در دوران سخت

1390/8/8 8:20
نویسنده : مامان منیره
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ، الهی دورت بگردم که بیش تر از 10 روزه دیگه "آم" نمیخوری ، به قول معروف صدراجونی دیگه " از شیر گرفته شده "

niniweblog.com

مامانی دوران سختیه هم برای من هم برای شما

niniweblog.com

ولی میدونی یه چیزی هست که به من خیلی مزه میده ، اونم اینکه دیگه وقتی میخوای بخوابی میتونم بغلت کنم بدون اینکه آم بخوری (شیر خوردن به زبون صدرایی) این برای من خیلی لذت بخشه چون یه عالمه باهم حرف میزنیم و بعد میخوابی البته توی این مدت چند مرتبه خودت در حالیکه داشتی بازی میکردی خوابت برد(بمیرم الهی مامان جون برات)

niniweblog.com

الهی که قربونت بشم مامانی ، عیبی نداره دیگه داری مرد میشی یه مرد بزرگ یه صدرای متعالی ... الهی که فدای صورت ماهت بشم مامانی...

niniweblog.com

خدای مهربون میدونم که همیشه پشت و پناه همه فرشته های کوجولو هستی ، ولی چه کنم دیگه مادرم ، ازت میخوام که پسرمو تو پناه خودت نگه داری و کمکم کنی تا یه مرد سالم و صالح و نیک به جامعه تحویل بدم... آمین آمین آمین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)