صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صدرامامانی

به دنبال شفای گم شده ، خداوند

1390/7/24 8:03
نویسنده : مامان منیره
513 بازدید
اشتراک گذاری

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

خدای مهربون همه فرشته های کوجولو سلام

یه سئوال داشتم ، میخوام بدونم  "شفا"  رو پشت کدوم گل سرخ قایم کردیش ؟؟؟ خداجون چقدر باهم قایم موشک بازی کنیم ؟؟؟ چقدر بازی کردن و دوست داری ؟؟؟ درسته که  چشمامونو بستیم و داریم قایم موشک بازی میکنیم ، اما وقتی که بزرگترها با فرشته های کوچولوشون قایم موشک بازی می کنند ، وقتی که اون فرشته کوچولو چشم میزاره و اونا قایم میشن ، نشونه هایی میفرستن تا فرشته کوچولو خیلی ناراحت نشه و بتونه سریع اونا رو پیدا کنه و آخر سرهم بهش میگن آفرین در صورتیکه خودشون یه کاری کردن تا اون فرشته کوچولو بتونه پیداشون کنه ...

خدا همیشه چشمام بسته بوده ، حتی وقتی که چشمامو باز کردم هرچی صدام زدی نتونستم پیدات بکنم ، بالاخره توی این همه بنده خوب یکی شون بد از آب در می آید دیگه ... ولی من هنوز امیداورم به کرمت ، به رحمتت ، به بزرگ بودنت خدایا دیگه الان منم دارم صدات میزنم ِ، حتی صدرا کوچولو اونم داره صدات میزنه ، خداجون خواهش میکنم "شفای گم شده " ما رو که نمیدونم پشت کدوم گل سرخت قایم کردی نشونمون بده ، آخه همه بچه ها طولانی شدن بازی قایم موشک رو دوست ندارند...

مامانای ناز نی نی های پاک و بی آلایش ، شما هم برای همه اون کسایی که به دنبال شفای گم شده هستند دعا کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهيمه و صدرا
28 مهر 90 13:09
واي منيره جون چي شده؟ ناراحت نباش خدا با بازي با ما حال مي كنه منم اين و فهميدم