صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صدرامامانی

خدا جون دلم خیلی گرفته ، حکمتت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/5/8 10:02
نویسنده : مامان منیره
790 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهر بون همه کوچولوها

سلام

این روزا ، یه روزای خاصیه ، توی خودمون بیشتر  حس تون میکنیم ، حتی صدرا هم بیشتر میخواد نماز بخونه یا دعا کنه ... دیشب به صدرا گفتم : مامانی برای مریضا دعا کردی ، گفت : آره و جلوی دهنمو گرفت ، شاید میخواست بگه مامان اینقد اینو بهم نگو...

خدا جون نکنه که بخوای جلوی دهنمو بگیری تا دیگه صدامو نشنوی از حرفای تکراری خسته شدی؟ ، استغفرالله ، خدا جون با دهان بسته هم صدات میزنم ، پس کجایییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که هیچی،  یعنی این همه آدمی که من می شناسم ، حتی یه نفر شون هم قابل نیست تا حرفشو گوش بدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا

به من قدرت و شهامتی بده تا تغییر دهم آنچه را که میتوانم و آرامشی که بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغیر دهم

مامانای گل نی نی وبلاگی ، التماس دعادل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه گلی
9 مرداد 91 22:13
سلام عزیزم چرا که نه خوشحال می شم منم لینکتون کردم امیدوارم دوستهای خوبی برای همدیگه باشیم صدرا راببوسید ممنونم
می بوسمتون


مرسی مامانی مهربون، بوس بوس بوس