صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

صدرامامانی

صدرای عزیزم

1389/12/22 8:44
نویسنده : مامان منیره
235 بازدید
اشتراک گذاری

قربون صورت قشنگت بشم سلام

صدرا جونم هر روز حس مامانی به تو یه جورای دیگه ای میشه هر روز حس می کنم تکه تکه وجودم وقتی که پیشم نیستی صدات میکنه / وقتی توی شرکت نشستم و مشغول کارام هستم یک دفعه دلم برات تنگ میشالهی قربونت بشم مامانی جونم دلم میخواد همیشه سالم و سرحال باشی و منو باباحمید جونی به داشتنت افتخار کنیم

میدونم که این حرف خودخواهی شاید فکر کنی که چقدر ما بیرحمیم که تو رو به این دنیا آوردیم تا باعث افتحار خودمون بشی  ولی عزیزم قربون اون صورت قشنگت بشم موفقیت تو توی زندگیت باعث افتخار ماهستش

مامان به قربون صورت قشنگت بشه دیروز چقدر دوتایی خوشگذروندیم من حال نداشتم و دراز کشیده بودم تو هم خیلی عجیب بودکه هیچی نمی گفتی و بازی می کردی برای خودت هی در اتاق و می بستی هی دمپایی ها رو اینور و اونور مینداختی بعدش هم میومدی و منو هی بوس میکردی الهی قربونت بشم عزیزم

صدرا جونم مامانی همیشه شاد و پر انرژی باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)