صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صدرامامانی

صدرا جان من داره بزرگ میشه

1391/2/30 11:41
نویسنده : مامان منیره
340 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هرچی میگذره حس و حالم یه جورای دیگه ای میشه ، بزرگ شدنت رو حس می کنم یه وقتایی دلم برای کوچولوی قدیمی تنگ میشه ولی وقتی دوباره نگات میکنم و عشق و دوست داشتنو توی صورت و چشمات می بینم دلم برای همین لحظه تنگ میشه؟؟؟

صدراجونم جدیداً حس می کنم بزرگ شدی ، حس میکنم خیلی میتونم باهات حرف بزنم ، احساسم میگه تو درکم می کنی ، دوست دارم باهات حرف بزنم ، گاهی به خودم میگم مگه تو چند سالته؟؟؟

هر روز که میگذره بیشتر عاشقت میشم ، وقتی میگی "مامان دستت درد نکنه" ، "مامان دوست دارم" میخوام بخورمت ،

اما ، امان از وقتی که عصبانی میشی وای دیگه خیلی خطر ناک میشی ولی جالب اینه که زود میشه آرومت کرد..

عزیزم همیشه میگم " صدرا جون به اندازه تمام ستاره های آسمون دوست دارم" تو هم اینو به من میگی ...

 

بازم میگم ، به اندازه تمام ستاره های آسمون دوست دارم عزیزم...بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)