صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صدرامامانی

پسر ناز مامان دوست دارم

1390/3/24 11:40
نویسنده : مامان منیره
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی

شب آرزوها بود که دایی جون مامان رفت پیش خدا ، بنده خدا دیگه از بیماریش خسته شده بود ،‌خیلی داشت اذیت می شد ، حتماً صلاح خدا همین بوده ، راضیم به رضای خدا.niniweblog.com

 niniweblog.com

برای مراسم صبح روز جمعه حرکت کردیم به سمت سرزمین مادری ،‌ وسایلتو جمع و جور کردم که همونجا چند روزی بمونیم ،‌اما وقتی رسیدیم اونجا و دیدیم هوا خیلی گرمه از ترس اینکه صدرامامانی خدای نکرده مریض بشه قرار شد که برگردیم. آخه مامان جون دوباره بردمت دکتر و به خاطر سرفه هایی که داری برات اسپری و شربت ضد حساسیت داده ، خیلی نگرانتم ،‌ با خودم فکر می کنم نکنه که من مامان خوبی نیستم و تو مریض شدی  ، دیشب با خودم فکر کردم که باید بیشتر از همیشه به عزیز دل مامانی رسیدگی کنم

niniweblog.com

راستی مامان جونی خیلی بامزه داری حرف میزنی خیلی کلمات رو یاد گرفتی عزیزم و عاشق نقاشی کشیدنی البته نقاشی که نه ولی خط خطی کردن و چشم چشم دو ابرو ،‌

niniweblog.com

الهی که همیشه سلامت باشی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)