صدراصدرا، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

صدرامامانی

دلتنگی مامان

1390/2/20 12:11
نویسنده : مامان منیره
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانی

چند وقتیه که نتونستم برات بنویسم عزیزم ،‌ میدونی آخه توی شرکت ما الان موقع بستن حسابهاست و ما باید هی گزارش بدیم هی گزارش بدیمعصبانیخوب منم اعصابم داغون میشه دیگه مامانی گریهبگذریم از این حرفهای روزمره .......

پسر گلم ،‌ همیشه از بابت اینکه مجبورم بیشتر از نصف روز رو ازت دور باشم عذاب وجدان دارم ، اما نمیدونم چرا جدیداً این حس خیلی قویتر شده و تبدیل به یه نگرانی دائمی شده ،‌ وقتی میبینمت یه حس خاصی دارم ، مثلاً‌همین دیشب هی فکرای بد ومنفی اومده بود سراغمشیطان با خودم میگفتم اگه ......... ولش کن مامانی وقتی این فکرا توی سرم اومد ناخودآگاه اشکم سرازیر شد ،‌که یه دفعه یه جوری نگام کردی که زدم زیر خنده نیشخند میدونی مامانی خیلی دوست دارم باهم بودنمون بیشتر باشه اما توی این دنیا و این جامعه...

حالا شاید بخت و اقبال و شانس هم با ما یار شد و گردونه رو یه جوری چرخوند که همه چی برامون مهیا شد خدا رو چه دیدیخنده همه اینا شوخیه اینو جدی میگم مامانی که توی این دنیا هیچ چیزی برای من مهمتر از سلامتی صدراجونی و بابا حمیدی نیست هورا اگه این خونواده کوچولوی مهربونم همیشه سامت و شاد و سرحال باشند واقعاً یعنی همه چی هست ،‌میدونی مامانی اگه این گله و شکایت هم نباشه که زندگی نمیگذره

 

عزیزم ولی بازم میگم که همیشه دل تنگت هستم ولی میدونم خدای مهربون همیشه مراقبت فرشته های کوچولو هستش لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رخساره
20 اردیبهشت 90 12:31
همیشه درپی بهترینها باشید . به ما سر بزنید .....
بابای محمد سام
20 اردیبهشت 90 20:07
پسر گلتو جای من ببوس
بابای محمد سام
20 اردیبهشت 90 20:07
سلام
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 11:55
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.